Lee Pace is my Dream Man

Sunday, February 6, 2011

发泄

我不是你的第一..
但我以为我是你的最后


这件事的发生让我知道
我只是在做梦
一切都是自己的幻想
以为你真的那么需要空间
以为你真的那么重视朋友
或许你是,
但是离开的主要原因就是不爱了
事实就是 -- 你跟所有的男生都没有分别
这个事实,为什么我不面对?


说真的,不是很痛而已
可是这种麻木的感觉,比痛还要痛 =.=
说还爱,又好像不是很爱
说不爱,又好像有点喜欢
想尝试喜欢别人,又觉得你还在心里面
不喜欢别人,又好像在等着你回来酱,这样很傻的咯 =.=
罗智丰,我给你害惨了 =(



hey, you
i don't know what are you thinking about
sometimes u will show that you care about me
sometimes you will show cool to me
hmmm... i don't know what should i do
sometimes im trying to like you
but you will reject when i was doing it
sometimes im trying to reject you
but you will try to make me like you when i was doing that =.=
maybe, keep distance better
we are not suit with each other, aren't we?
keep smile, always happy =)
wish we won't think too much

No comments:

Post a Comment